Kanske finns det garn som duger

Jag hade inte riktigt bestämt mig för om det var nu jag skulle sticka Offe.
Nu har jag ändå anmält mig hit, så då kan jag ju undersöka vilka garner som finns att tillgå. Jag hade tänkt mig två grå nyanser som ligger i garnskåpet, men när jag läste mönstret insåg jag att de är för tjocka.
Nu får jag fundera en stund…

20120121-225613.jpg

5 kommentarer on “Kanske finns det garn som duger”

  1. Jag stickar nr 2 i tvåtrådigt Kampes. Det är nog egentligen lite för tjockt, men jag testar och ser hur det blir. 🙂

  2. anettemcl skriver:

    Och jag stickar i Drops Extra fine merino – det är också tjockt men det blir bra! 🙂

  3. visalisa skriver:

    Alla garner funkar bara man förstått hur koftan är konstruerad… Då kan man leka fritt med det! Vad KUL om du gör den Ida!

    • Ida skriver:

      Jaja, jag misstänkte väl att man kan räkna lite och fixa, vet ju att det är ett smart mönster! Men just nu orkar jag inte tänka, vill bara sticka… 🙂