Sorry!

Efter endast 12 varv så lägger jag ner min Offe. Koftan är superfin och hade jag haft en stickmaskin så skulle jag sticka en, men det har jag inte .

Jag gillar verkligen inte att sticka dom aviga varven, trodde nog att jag kunde stå ut med dom, för den goda sakens skull, men icke.

Kan man sticka en Offe i rätstickning?

Lycka till ni andra!

5 kommentarer on “Sorry!”

  1. anettemcl skriver:

    Det är klart du kan sticka i rätstickning! Det blir en designvariant :o)

  2. medeas skriver:

    Självklart kan du sticka i rätstickning!

  3. Precis, visst kan du sticka rätstickning!

  4. Stiko Maria skriver:

    Tror faktiskt den skulle bli riktigt läcker i rätstickning dessutom! 🙂

  5. garnomera skriver:

    Åh, då ska jag nog ge mig på en Offe i rätstickning.
    Jag ska leta efter annat garn än det jag nyss provade, det garnet är så negativt laddat just nu 😀