Jag hänger också med…

Hej! Jag heter Jenny och blev också sugen på att sticka mig en Offe. Jag stickar annars mest ”små” projekt, så jag håller verkligen tummarna för att jag orkar hela vägen. Jag stickar min Offe i tvåtrådigt ullgarn från Kampes, i rött och illigt rosa. Tillbringade en del av gårdagkvällen med att kika på uppläggningsvideos på You tube, men till slut så gick det…

Jag bloggar  på http://jennyovovvarna.blogspot.com/

 

4 kommentarer on “Jag hänger också med…”

  1. Å vilka härliga färger!

  2. Jenny skriver:

    Nån som vet varför jag inte själv ser bilden jag laddade upp? Jag antar att Ulrika ser den eftersom hon kommenterat färgerna? Vad har jag gjort för fel?

    • Jag såg inte heller bilden (men jag vet hur Kampesfärgerna ser ut och att de är jättefina ihop). Kollade nu och hittade bilden uppladdad så jag har lagt in den.
      Jag tror att du klickat på ”Spara alla ändringar”, då sparas bilden bara i ett galleri där. För att få med den i inlägget ska man klicka på ”Infoga i innehåll”.