Det går ganska fort nu…

…tycker jag. Perfekt tv-stickning!

Och så…

Garn till nästa Offe. 😀
Den ska bli lång eller halvlång. Smalrandig med knallröd kant.

7 kommentarer on “Det går ganska fort nu…”

  1. Chrimano skriver:

    Skoj att se Offar som växer snabbare än min:) Gillar ditt färgval till nästa Offe. Kram

  2. anettemcl skriver:

    Like!

    Jag funderar också på en i Kauni – kanske till och med i Kauni effekt… *Grunnar på det*

  3. parlmudden skriver:

    Gillar verkligen dina färgval! Underbara.
    Vad har du för garn till dina kanter?

    • Jag har inte bestämt garn till kanterna än. Till den röda/turkosa vet jag inte riktigt vad jag vill ha för färg på kanten. Det lutar åt en mörkare nyans av någon av koftans färger.

  4. lindapysslar skriver:

    Jisses vad fort du stickar människa!
    Jag är lite sugen på att göra en i svart och regnbågsfärgat kauni men jag måste nog börja med en lite diskretare =)