Jag blir galen

Efter att ha klurat lite på vad jag skulle välja för garn till min Offe så bestämde jag mig för att gå på Ullrikas linje och sticka den i kauni, varför fega liksom =) Och jag hade ju ändå ett nystan regnbågsfärgad kauni liggande. Sagt och gjort, jag beställde ett nystan svart kauni från tre stickor och idag kom det och jag gick till garnlådan för att hämta det färgade nystanet och det är puts väck!!!   Jag får väll leta lite till sedan blir det väll till att beställa ett nytt nystan annars…

2 kommentarer on “Jag blir galen”

  1. chrimano skriver:

    En vän till mig skrev så här på sin blogg en gång.

    ”Saker försvinner därför att folk letar efter dem där de inte finns, istället för att leta efter dem där de är”.

    Lättare sagt än gjort:) Hoppas du hittar ditt nystan.
    /Christina