Kantfärg

Nu är kroppen klar och jag har så smått börjat på ena ärmen medans jag funderar på vilken färg jag ska ha på icorden. Jag klurar lite på mörkgrå men tar gärna emot förslag =)

 

Lindas regnbågsoffe

8 kommentarer on “Kantfärg”

  1. virserum skriver:

    Jag skulle välja den mörka färgen du redan använde i ränderna, jag kan inte bedöma om det är svart eller mörkblå. Din Offe ser jätteläckert ut så färgrik den är, därför tycker jag att du behöver ingen ny färg därtill.
    Har det bra!
    maliz

    • Linda skriver:

      Den mörka färgen är svart, och jag kände oxå att det inte bhövdes fler färger men att kanten kanske skulle bryta av litegrann så därför var jag inne på mörkgrå men det kanske blir snyggare med svart.

  2. mariannejsson skriver:

    Jättefin !!! Tycker åxå du ska ha den svarta som kantfärg ^^

  3. medeas skriver:

    Supersnyggt!!!

  4. Annika skriver:

    Jag håller med, jag tycker absolut att du ska använda det svarta! Ser ut att bli jätteläcker!

  5. Linda skriver:

    OK, det blir svart kant =)

  6. mariannejsson skriver:

    Va e d för garn du använt ?? Som sagt …supersnyggt !