Hur många är kvar?

Är det bara jag som inte är färdig? Jag har precis börjat på andra ärmhålet. Så det går framåt i alla fall!

5 kommentarer on “Hur många är kvar?”

  1. Ann-Britt / Rät & Avig skriver:

    Jag är kvar!
    Håller på med I-corden, så den är snart färdig…
    Ska bli spännande att se din!
    /Ann-Britt

  2. Mikaela skriver:

    Jag stickar också vidare på min. Har dock bara kommit fram till första ärmhålet, ska sätta upp nya maskor för bakstycket , det blev för sent när jag stickade på den sist, hjärnan kopplade inte riktigt hur jag skulle göra 😉 Men ser fram emot att ha en färdig Offe senare i sommar 🙂

  3. henriettaspyssel skriver:

    Så skoj att vi är några kvar som kan heja på varandra!

  4. chrimano skriver:

    Jag är också kvar…har lagt upp och börjat sticka första armen. Just nu är det mycket roligare att sticka på annat än Offen trots att jag gärna vill ha den klar.
    /Christina

  5. mariannejsson skriver:

    Ja e åxå kvar ^^ Har gjort klart stycket nu.ska sy ihop axel sömmarna å sen göra armar… I-corden fattar ja inte alls hur ja ska göra, men d ger sej väl. Har inte kollat vilken ordning än… I-cord kanske e före ärmar =)
    Sakta men säkert framåt, men som Christina skrev …man gör ju 2a saker me hahaha =))