Nu e ja klar !!!

IMG_2486

Äntligen !! Så här blev min lilla OFFE ! jag är väldigt nöjd ! Förutom att ja glömde att minska maskor i ärmen… för ja gjorde en lite längre ärm. men ja får testa å känna efter. Får väl ta ihop den med en bit garn lr nåt =D
Vill göra en till … men inte just nu. Gillade den som va i svart å ett garn som hade regnbågsfärger… kauni kan d ha vart.

IMG_2484IMG_2486

2 kommentarer on “Nu e ja klar !!!”

  1. maliz skriver:

    Gillar din Offe, också därför att den är lite annorlunda.
    Den längre ärm ser mycket bra ut, tre olika ränder är en kul idé och din färgval är jätteroligt!
    Hälsningar
    maliz

  2. mikaelasme skriver:

    Den blev jättefin! Jag borde ta fram min Offe jag också, jag stickar i tunnare garn så den kunde passa på ljumma sommarkvällar…